fredag 24. september 2010

O lettelse!

Dette gikk radig!

Etter noen uker i spenning ble det i går avgjort. Det lille huset i skogen er solgt, og vi sier oss godt fornøyde med resultatet.
Nye eiere flytter inn 1. november, så oktober blir brukt til å pakke lekene og forflytte oss til leilighet i byen. Det blir rart å være uten hage, uten omgivelser som er våre. Samtidig passer det en skadeskutt skrott helt perfekt å være fri for forpliktelser for et år eller så.
Husets herre er allerede i gang med å rekognosere tomtemuligheter inne i fjorden. Hvordan det vil gå blir spennende å se. Han har allerede snust opp noen muligheter som kan bli meget spennede.
Men aller først skal vi konsentrere oss om anskaffelse av nødvendig utstyr som barnevogn og sånn ("sånn" innbefatter også nytt stereoanlegg..) Magen vokser og jeg tror det må være en sparkepike der inne, etter aktiviteten å dømme :D

Jeg legger føttene på bordet og gleder meg til fortsettelsen. Endelig.


5 kommentarer:

Villrose sa...

"I fjol så gick jag med herrerna i hagen, ai ai med herrerna i hagen, ai
med herrerna i hagen. I år har jag nåt som sparkar i magen, ai ai, som sparkar i magen, ai som sparker i magen"

Av en eller annen grunn rant denne gamle visa meg i hu...

Gratulerer med salg og leilighet!

fru Sandeggen sa...

Hehe, måtte du minne meg på den :D Jeg hadde den i hodet en hel sverigeferie.

Takk :o)

krepsemor sa...

Gratulerer med salget, og lykke til med ny tomt og husbygging! Og ikke minst det nye underet =)

Margrethes hus og hage sa...

Så godt at dere fikk solgt. Det er alltid spennende med hussalg!

Så koselig med voksende mage :)

Og takk for koselig gratulasjon! Hilsen Margrethe

Britt Åse sa...

Gratulerer! det er deilig å slippe å lure på om man får solgt, om man får så mye som man ønsker og alt det der. Blikket framover er mye bedre :D