søndag 7. september 2008

Jippi, jeg fikk det til!

Har knota med å få lagt til banner med link til hageblogger og hagegal.
Nå fikk jeg det til. Fornøyd

Det ble heldigvis opphold noen timer i dag så jeg fikk ryddet litt rundt drivhuset. Nå ser det så meget bedre ut. Ved siden av drivhuset har jeg en jordhaug jeg har brukt til ventebed/ barnehage. Den var blitt fullstendig gjengrodd av gress og kjerringrokk. Siden jeg ikke har en eneste avis i huset har jeg bare lagt jord rett på gresset. Selvfølgelig ikke særlig lurt, men det var ingen valg. Nå fant jeg litt markduk og la under og fikk til og med satt litt småplanter dit før regnet kom igjen.

Det er meldt finvær hele uka, det passer meg bra. Så får jeg spadd ferdig resten av buebedet. Og plantet, hvis jeg er heldig...

Ingen kommentarer: