fredag 21. mai 2010

En trøst

Plantepakken fra Zimtrade ankom i forskrekkelig bra form etter over en uke på veien. Husets herre var litt skuffet. Han mente at pakken var alt for liten. Han har da måttet slepe på svære norgespakker og dess like tidligere, og den lille "kofferten" jeg hadde under armen ut fra posten kvalifiserte ikke. Like fullt var det da nesten alt jeg hadde bestilt, og de jeg ikke fikk kan jeg leve uten (kanskje..)


Full av inspirasjon sendte jeg sporenstreks en bestilling til planteliste.net:
  • Achlys triphylla 
  • Anemone nemorosa 'Bowles Purple' 
  • Anemone nemorosa 'Virescens' 
  • Asteropyrum cavalerei  
  • Brunnera macrophylla 'Mr. Morse' 
  • Disporum hookeri 
  • Hosta 'Fireworks'
  • Iris sibirica 'Ruffled Plus' 
  • Isopyrum thalictroides 
  • Meconopsis quintuplinervia 
  • Nepeta nervosa 'Blue Moon' 
  • Syneilesis aconitifolia 
  • Thalictrum ichangense 
  • Veratrum viride
Sånn nå kan jeg slappe av i helga. Gjørme eller ikke. Jeg skal plante, -i drivhuset.
Ønsker alle en flott pinse :)

Ingen kommentarer: