tirsdag 7. oktober 2008

Breakfast, anyone?

Dagen startet med en tydeligvis sulten pus som tok seg en runde til nabokjerringa for å få kos. På hjemveien tok han likegodt med seg en fugl.
Fryktelig stolt satt han på trappa og ville inn i varmen, buffeten var ryddet og dermed måtte karen innta sitt tilskudd av ren mat på en seng av løv. Det gikk ned på høykant.

Glad jeg var ferdigspist, jeg!

Panikkplanting del 1 gjennomført, godt stykke på vei. Løkposen vifter i det fjerne :)
Og nye batteri til hodelykta bør anskaffes.

Edit: Jensenpakken hentet, jord og planter over hele ganggulvet. Jippi!

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Usj daa..også jeg som er så glad i fugler.. Men det er jo livets gang, den enes brød, den andres død ;)
Nydelig katt forresten :)

Kathrine sa...

Ja, kjent dette. Vår katt fanger skjære og. Men den jula han tok en Dompapp, fikk han ikke julemiddag.Får da være grenser på julemat den dagen:-)
Men det er nå rovdyr, og utekatter er jo det beste da:-) Ha en fin kveld.

Unknown sa...

Weee. For en servering. Vår er så gammel at hun ikke klarer å fange noe som helst annet enn fluer! :-D

potentilla sa...

Noe kjent med det der....Kanskje jeg skal ta bilder av likhaugene, eller..........nei..

fru Sandeggen sa...

Duh, jeg har et nærbilde av etegildet også, jeg la det ikke ut, som du ser...

Unknown sa...

Åh så flink pus da! Litt skeptisk ser det ut som på bildet? Ha.-ha.
Jeg liker det ikke når de kommer hjem med fugler og slikt, men de må jo roses alikevel da.
Jensenpakken ligger på poskontoret enda her.

Karin sa...

Hej! Kul att ha hittat till din blogg (via Blotanical!). Fina bilder på din katten och frosten.

Ha det gott!